lördag, september 18, 2010

Kul uppdrag

Det här låter som ett jättekul uppdrag. Stötte på det av en slump när jag surfade efter flygbiljetter. Finnair söker fyra personer som ska resa runt i Europa, USA och Asien under fyra månader och testa hotell, restauranger och flygplatser. Quality hunters kallas det tydligen. Man ska visst blogga under resan. Det lär väl vara rätt populärt att söka och jag skulle nog överväga att göra det om jag kunde vara borta i två månader i höst. Tyvärr funkar det inte för mig just nu. Men det kan säkert vara kul att läsa bloggarna som dom fyra "Kvalitets jägarna" kommer att skriva. Är sjukt ressugen så det kan vara kul att få lite tips. Tyvärr har jag just nu för mycket att göra med 2 x heltidsstudier, jobb och barn så ingen längre resa i höst för mig. Förhoppningsvis blir det lite resa i vår och jag har ju faktiskt varit ute och rest lite i sommar.

1 kommentar:

Della sa...

Det är ju ett sådant där önskeuppdrag, men lite svårt att få till rent praktiskt. :(